.

keskiviikko 25. syyskuuta 2013

viimeinkin onnistunut hyppypäivä + tarhassa pelleilyä (paljon kuvia)

Jeeee, vihdoin mä saan kirjoittaa teille onnistuneesta hyppypäivästä!

kukaan ei varmaan arvaa meidän hyppypäivän väriteemaa :') team keltsi ready for action!

Maanantaina 23.9 oli siis tämän viikon hyppytreenin vuoro. Aloitettiin hyppelemällä pientä ristikkoinnaria, ja aluksi Firren askeleet eivät millään meinanneet osua kohdalleen. Vähän aikaa värkättiin ja saatiin parit tosi hyvät hypyt, joten siirryttiin sitten hyppäämään yksittäistä pystyä. F oli aluksi vähän epävarma ja teki sellaisia hassuja köyryhyppyjä, mutta sitten se alkoi hypätä kunnolla ja oli tosi kivaa! Kun tulin estettä toisessa laukassa joka on Fifille ilmeisesti vähän vaikeampi puoli, se kielsi pari kertaa ja kerran hyppäsi esteen vierestä. Mutta saatiin sitten hyvä hyppy vaikeammankin laukan kautta. Firrekin oli selvästi iloinen kun se muisti että hyppääminen on sittenkin kivaa!

Kaikenkaikkiaan olen tosi onnellinen tästä hyppykerrasta kun kerrankin sujui! Tähän on nyt hyvä jättää säännöllinen hyppääminen, olettaen siis että kelit menee nyt sellaiseksi ettei pysty enää peltopohjalla hypätä ennenkuin maa taas kuivaa ☺

kaikki tämän postauksen kuvat ovat © Kaisa, paitsi ne missä hän on itse eli kaksi viimeistä kuvaa hyppypäivältä.
hups askeleet ei ihan osunu!

hehe, alkupään hissihyppyjä ja mä ihan paniikissa tuolla selässä :'D
ooooh shieet, Fisu loikkas esteen vierestä!

oon joo vähän liikaa suussa kiinni, mutta F teki isomman hypyn mitä olin kuvitellut niin jäi käsi vähän liian taakse.
kattokaa sen etujalkoja! :---D
lopuksi Kaisa vähän ravaili ja meni loppukäynnit minun puolestani kun itse keräsin esteet pois :)
onnellinen Firre hyvän treenin jälkeen!


Seuraavana päivänä eli tiistaina 24.9 palauttelin Firren hyppypäivästä ilman satulaa mutta meno meni lopulta ihan leikkimiseksi... Antaa kuvien kertoa loput!


Firre ja Emmi-shettis nuuhkii :3 pikkuratsukko Emmi ja Veera menivät siis meidän kanssa yhtäaikaa tarhassa :)
venyy...
..venyyyy...
...venyyy!
tykkään jumpata Fifiä laukassa koska se rakastaa eteen-alas -muotissa laukkaamista :3
V&E: "lallallaa mikäs tässä talsiessa" I&F: "tää on ihan pyllystä"
V&E: " mutta hmmm riittäisköhän tää possujunailu jo.."  I&F: "TÄÄ ON OIKEESTI IHAN PYLLYSTÄ" (älkää ottako tosissanne hehe :')
tämä on sitä oikeaoppista kouluratsastusta, ottakaa mallia!! wait what...
ilmeet kruunaa aina kaiken!
ööööh Iina, onko kaikki kunnossa?

Loppuun vielä muutamia otoksia minusta ja Firrestä. Mielestäni nämä ovat melko hyvin onnistuneita, mitä te olette mieltä? ☺

hehe tää ei ollut musta yhtään siedettävä mutta pakko laittaa tämä koska söpö Fifi :'3

14 kommenttia:

  1. ooi ihan super ihanii kuvia !! :)

    VastaaPoista
  2. voi ihanat te ja oaaa toi vipa kuva sulan!

    VastaaPoista
  3. Oo jee Iina oot taas postannut! :> Ihana postaus ja inania kuvia! Mun mielestä on niiiin kiva kun laitat noita epäonnistuneita/hassujakin hyppyjä ja kerrot niinku "todellisuuden" ku monet bloggaajat laittaa aina vaan niitä parhaita tasoa oivoikunoliniinihanaataasjakaikkionparastaemmekämeikinäepäonnistu.♥ (MINÄKIN) Ootte niin hieno pari! :>

    Niin ja sitä mieltä olen vikoissa kuvista että ihania, ootte niin edustava pari! Ja aina niin ty-ty-ty-tyyyylikäs! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. waaaa veera kiitos ihanastaihanasta kommentista♥:33

      mutta joo mä kanssa tykkään kun kerrotaan totuus jos/kun kaikki ei aina oo ihan ruusuilla tanssimista :')

      Poista
  4. Toi heppa näyttää kyl nii kivalt! Kuinka usein muuten hyppäät :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. firre on kiva:) oon hypännyt nyt sen ajan mitä fifi on mulla ollut (elokuusta asti) kerran viikossa koska nyt tulee pitempi pätkä etten pääse hyppäämään kovin usein sillä meillä ei ole minulle ja firrelle sopivia tiloja hyppäämiseen talvella.

      Poista
  5. oooh toi viimenen kuva on ihan superihana! ♥ :o

    VastaaPoista
  6. OAAAA tämä postaus ! tulee vaan aivan tosi hyvä mieli ja hymyilyttää, ihanaa kun tosta sun tekstistä oikein huokuu sun onnellisuus! Ihania kuvia ja maailman ihaninta kun oot vihdoinkin löytänyt hevosen jonka kanssa ootte vaan täydellisiä ja yhyy itken kohta onnesta mikä mua vaivaaaa anteeksi! voiääää ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi sonja sinä senkin, ite oot maailman ihanin♥

      Poista
  7. hehee en mä nyt voi oikein mitään noista kuvista sanoa kun oon ne itse ottanut paitsi tietty että oli hyvät mallit!! C: niin soma memmi kun se fifi kun ne haistelee ja eh eikä noi kuvatekstit :DDd oikeinkin kivaisa tämä postaus ja olen myöskin hurjan paljon sonjan kanssa samaa mieltä että oon maailman ihaninta kun olet fifin löytänyt ja sitä rataa :---------333

    VastaaPoista

kaikki lähetetyt kommentit julkaistaan tarkistamisen jälkeen ☺