.

maanantai 2. syyskuuta 2013

uusi hevonen, uusi blogi, uusi alku

Kuten otsikko hyvin tiivistääkin, hevosbloggaaja-minäni saa uuden alun uuden hevosen ja blogin myötä, edellisen mentyä traagisesti pieleen :(♥ . Katsotaan nyt mitä tästä tulee, lupaan yrittää olla oikein ahkera ja inspiroitunut postaaja!

Olen melko tyytyväinen uuden blogini ulkoasuun, nimittäin olen ihan ensimmäistä kertaa muokkaillut sitä koodaamalla! En minä vielä mitään kummoisia osaa, mutta jotain kivoja pieniä yksityiskohtia kuitenkin. Mitäs olette mieltä?

Tässä tämä pakollinen pieni aloituspostaus, ensikerralla aloitan jo kunnollisen bloggaamisen perehdyttämällä teidät kunnolla minun ja Firren tarinan alkutaipaleeseen.

6 kommenttia:

  1. Tä on niiin hieno blogi ja tä ulkoasu on wow hieno! :D Ja kaikki koodit (jotka oon varastanut sulta jälkikäteen) on niiin hienoja ja olet taitava ja sä ja firre ihania! :D jeejee paras blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihihii joo koodit on kivoja ja fifi on ihana C: kiitos paljon höpsö veera!

      Poista
  2. löysin jo aikaisemmin eilen tieni tänne ja voi taivas tää ulkoasu! :o vitsit oot taitava, koska askdlekja tää on ihan sairaan upea! kelpais mullekki ;__; muttajoo ei mulla muuuta :D innolla odottelen ensimmäistä kunnon postausta :3

    VastaaPoista
  3. voi apua saat luvan opettaa mua tekemää tälläsiä hienousulkoasuja vaikka et haluaiskaa!! ja uuui ihana toi sun nimi tossa postauksen lopussa ja aaa loistavaaaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. waaaa kiitos hupsuu, ihana kommentti oli pirsti hurjasti♥

      Poista

kaikki lähetetyt kommentit julkaistaan tarkistamisen jälkeen ☺