.

keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Hurjan hauska okseri


Hypättiin alkuviikosta Firren kanssa taas pitkästä aikaa, ja Kaisa tuli kuvaamaan meitä ☺
Ilmassa oli kaikki katastrofin merkit: Firrellä hurjasti virtaa, älyttömän tuulinen sää sekä pitkä hyppytauko. Kaiken tämän lisäksi minulla oli kirjoitukset parin päivän päässä, joten loukkaantumisia ei tällä kertaa varsinkaan saanut tulla.

Noh, olin tyhmä ja lähdin koittamaan onneani..


 ..ja onneksi olin, sillä Firre toimi ihan loistavasti!
Ihanaa kun se on viimein saanut itseluottamuksensa takaisin esteillä ja hyppääminen sujuu nykyään ilman sen suurempia kommelluksia.


 Yritän joka kerta keksiä vähän vaihtelua hyppelöihin, ja tällä kertaa rakensin meille okserin. Ollaan hypitty sitä vaan pari kertaa koko yhteisen taipaleen aikana, ja Fifi oli taas kovin innoisaan "uudesta" jännästä esteestä :3


 Lopetettiin melko pian loistaviin hyppyihin ja superhyvään mieleen, ja annoin Kaisankin vielä kokeilla vähän hyppäämistä.


 Kaisallakin meni oikein hienosti, vitsi mä oon mun jätkästä ylpeä♥
Kiitos vielä kerran Kaisalle kuvista ☺


 Tää oli vähän tällainen pikapostaus tällä kertaa :') Enskerralla kerron meidän tämänpäiväisistä naruriimu-koulutreeneistä superihanien kuvien kera! Eli ensikertaan :*


10 kommenttia:

  1. Jälleen kerran, upeita kuvia! Varsinkin tämä viimeinen on ihanan tunnelmallinen otos :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, meidän kuvaaja oli kyllä hyvin asialla! :')

      Poista
  2. Mjäh, hyppääämäään ♥ ootte kyl niin supereita, hymyilyttää :*!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kjehee esteratsuni on kyllä käytettävissäsi kuten olen sanonut ;> Kiiiitos ihana:3♥

      Poista
  3. Wau ihania kuvia taas ja itellekki tuli kauhee hinku hyppäämään! :D toi viimenen kuva varsinkin jotenki tosi kiva :')

    VastaaPoista

kaikki lähetetyt kommentit julkaistaan tarkistamisen jälkeen ☺