.

maanantai 8. syyskuuta 2014

Haaste

Merika heitti minulle haasteen, ja päätin nyt pitkästä aikaa ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä tämän ☺
...Mutta olen kuitenkin niin vätys, etten jaksa tehdä tätä ihan kunnolla. Antakaa anteeksi!
Olen tehnyt saman haasteen kuvablogissani joskus aikoja sitten, enkä millään jaksa keksiä uusia faktoja. Heh..

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä seuraaville haastetuille.
4. Heidän täytyy valita 11 bloggaajaa.
5. Sinun täytyy kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

1. Mitä arvostat eniten ystävässä?
Luotettavuutta, samanlaista huumorintajua, empatiakykyä, sitä että se viihtyy mun seurassa (=haluaa viettää mun kanssa aikaa)

Ykkösbabe♥

2. Mitä mieltä olet varusteurheilusta?
Kallista mutta hauskaa. Ja nyt puhutaan siis meidän tapaan sävysävyyn -tekstiiliurheilemisesta, merkkituotteilla rahojensa esitteleminen ja varustemerkkien perusteella toisten arvioiminen on mielestäni naurettavaa.

3. Oletko mielestäsi sellainen?
Pahinta laatua (siis tekstiiliurheilija, merkeistä en ole juuri siinä näyttämisen halussa kiinnostunut).
Nojoo, kotona mennään molemmat Fifin kanssa jos jonkinmoisissa römppävarusteissa, mutta sitten jos lähdetään jonnekkin ihmisten ilmoille/joku on meitä kuvaamassa niin panostan meille varusteet sävysävyyn. Tiedän että näytetään aina ihan naurettavilta, varsinkin meidän keltaisissa kamoissa, mutta ei se meitä estä!


4. Hassuin muistosi hevosten kanssa?
Voi, miten voin  valita vain yhtä! Kavereiden kanssa koetut tallikommellukset, heppojen hölmöilyt, tallissa nukkumiset, ja ylipäätään kaikki kerrat jolloin olen heppojen ansiosta nauranut mahani kipeäksi.

5. Missä näet itsesi 10 vuoden päästä?
Katuojassa, terveisin tulevaisuudenpelkokriisi.
Heh nojoo, haluan kuvitella itseni omaan kotiin ja hyvään työpaikkaan, toivomaani ammattiin. Ja toivon, että silloin olisin jo löytänyt vierelleni Sen Oikean ja meidän jaloissa pyörisi hieno amstaffi tai tanskandoggi.

6. Missä ja mitä opiskelet/olet töissä?
Lukiossa menossa viimeinen vuosi, eli yo-kirjoitusten alku koputtelee parin viikon päässä, hui! Lisäksi teen viikonloppuvuoroja Annalan Villa Cafè & Shopissa (naapurissa oleva kahvila/tehtaanmyymälä)

7. Haastavin hevonen jolla olet ratsastanut, miksi?
Ensimmäinen osaomistusponini shettistamma Ebea, jonka uudelleenkoulutimme yhdessä kaverini kanssa. Se neiti osasi kyllä kaikki mahdolliset temput ja kujeet joten haastetta riitti, mutta sen takia Eppe opettikin minulle enemmän kuin mikään hevonen koskaan. ♥

Ikävä mun pikku sirkusponia♥
8. Pidätkö enemmän ihmisistä, jotka sanovat suoraan oman mielipiteensä vai niistä, jotka yrittävät aina olla samaa mieltä kuin muut, oli kyse mistä tahansa? 
Ehdottomasti niistä, jotka sanovat mielipiteensä suoraan. Arvostan ihmisiä joilla on oma mieli ja mielipiteet, niin kauan kun hän pystyy järkevästi perustelemaan kantansa ja seisomaan asiansa takana, sekä ilmaisemaan negatiiviset kommentit asiallisesti. Tämäkin on kuitenkin kaksipiippuinen juttu, sillä aina ei tarvitse mielipidettään tuoda esille vaan turhaan lietsoakseen sanaharkkaa + en kuitenkaan hyväksy haukkumista, rasismia tai muuta sellaista.

9. Tavara, joka on aiheuttanut sinussa eniten materiaalionnellisuutta?
Myönnän olevani melkoinen materialisti, uudet tavarat nostavat aina mieltä kummasti :'D Rakkain tavara on kuitenkin kamera ja siihen kuuluva irtaimisto.

10. Onko sinulla jotain pakkomielteitä tai pieniä tapoja, jotka toistat aina tietyssä tilanteessa?
...Mistä edes aloittaisin.
Mä oon erittäin pakkomielteinen ihminen. Mulle tulee aina jos jonkinmoisia aivoituksia oikeastaan missä tahansa tilanteessa koska pelkään, että karma kostaa myöhemmin jos en sillä hetkellä toimi "oikein". Eli siis jos vaikka tiputan kynän vahingossa lattialle ja lähden kotoa, mun on pakko palata nostamaan se perhanan kynä takaisin pöydälle tai en saa mielenrauhaa. 
Mulla on tapana myös tarkistaa asiat moneen kertaan, kuinkahan monet kerrat Sonja on joutunut käydä tallissa tarkistamassa että vesihana on varmasti kiinni, kun minä olen hädissäni laittanut viestiä että jätinköhän sen sittenkin vahingossa auki. 
Lisäksi esimerkiksi puhelimen sovellusvalikon ja youtuben soittolistojen tulee olla tarkassa järjestyksessä. Äänenvoimakkuuksien yms pitää olla parillisessa luvussa, tai mun sieluun sattuu. Luku 13 aiheuttaa mulle joka tilanteessa ahdistusta (kellonaika, päivämäärä, järjestysluku...).
Kaiken tämän hulluuden lisäksi olen huomannut usein napsuttelevani toisen käden sormia hermostuessani ja, niin ällöttävää ja typerää kuin se onkin, pureskelevani kynsiäni tylsistyessäni.

Älkää pitäkö mua hulluna.

11. Pidätkö esiintymisestä ja/tai esillä olosta?
 Itseasiassa kyllä, vaikka mulle pieni ramppikuume aina nouseekin. Rakastan laulamista/soittamista ja ryhmässä on kivaa esiintyä. Yksin en kuitenkaan uskalla yleisölle musisoida. En tiedä mistä tämä juontaa, sillä lauleskelen tahtomattani kuitenkin ihan koko ajan ja joka paikassa, vaikka paikalla olisikin muita kuulemassa.
Esillä olokaan ei minua haittaa, tosin koen sen vähän vaivaannuttavaksi jos kaikkien huomio on kiinnittynyt muhun. Mutta kameran edessä oloa inhoan, mun on jotenkin tosi vaikeaa poseerata toisen ottaessa kuvia. Yleensä viihdynkin enemmän kameran takana.




 Kysymykset:
1. Mitä musiikki merkitsee sinulle / merkitseekö mitään?
2. Uskotko paranormaaleihin ilimöihin / onko sinulla niistä kokemuksia?
3. Pidätkö omasta nimestäsi / oletko koskaan halunnut vaihtaa sitä?
4. Jos voisit nyt aloittaa ihan minkä harrastuksen vain, mikä se olisi?
5. Lapsuuden haaveammattisi?
6. Mitkä seikat blogissa saavat sinut kiinnostumaan / liittymään lukijaksi?
7. Mille nauroit viimeksi?
8. Mihin maahan et vapaaehtoisesti matkustaisi? Perustele.
9. Ihailetko ketään / ketä?
10. Jos saisit yhden päivän ajaksi muuttua kissaksi, mitä tekisit ensimmäisenä?
11. Pahin fyysinen kipu, mitä olet kokenut (esimerkiksi onnettomuustilanteessa)?



Valitsin haastetut blogiini viimeaikoina ahkerimmin kommentoineista.

Jassu
Kaisa
Konvehti
Miina
Alisa
Viivi
Suvi
Anna
Katja
Senja
Sonja

Käykäähän linkkaamassa mulle sitten valmiit haasteet, niin käyn lukemassa! ☺


12 kommenttia:

  1. Voi kiitos, nyt on kyllä pakko tehdä tää haaste :D Ihana tuo shettis :3

    VastaaPoista
  2. Voi ihanaa,että mäkin pääsen tekemään haastetta! Just tässä mietiskelin että mitäköhän blogiin kirjoittaisin. Aivan ihana tuo shettis kuva & rakastan sun blogia muutenkin! Jatka samaan malliin, ootte hienoja Firren kanssa! Ja säki niin kaunis ;3!

    VastaaPoista
  3. Blogistani löytyy http://senja-mylife.blogspot.fi/ sun antama haaste :)

    VastaaPoista
  4. Jee mäki tässä mietin että mitä kirjottaisin blogiin ja nyt voin tehdä tämän! Sä oot niin hyvä tekemään näitä! Vastaat niin mielenkiintoisesti ja perustelet hyvin ym että näitä on ylikiva lukea! C:

    VastaaPoista
  5. Done and done, thanks hun :* ♥

    VastaaPoista

kaikki lähetetyt kommentit julkaistaan tarkistamisen jälkeen ☺