.

keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Lomailua

Moikka piiitkästä aikaa täällä heppabloginkin puolella! Blogi on viettänyt kesälomaa ja siitä on vierähtänytkin jo hyvä tovi, kun olen tänne viimeksi kirjoitellut. Firrekin on lomaillut laumassa laitumella; olen ratsastanut sillä koko kesän aikana yhteensä alle kymmenen kertaa. Syksyä kohden aletaan taas pikkuhiljaa palailemaan normitreeniin, ja ehkä mä sitten ryhdistäydyn myös tämän blogin puolella. 
Jos kuitenkin haluatte mun bloggaamista seurata, niin kurkatkaa kuvablogiini, se ei lomaile ollenkaan.

Minulla ei vieläkään ole tänne oikein kirjoiteltavaa, koska ei ole kuvia, mutta ajattelin lykätä tähän loppuun piirroskuvia mitä olen Firrestä väsäillyt koneella. Olen ihan innostunut tähän hommaan, näitä on hurjan kiva tehdä!

1.
2.
3.
4.
5.

 Mikä oli teidän lempparinne kuvista? ☺

26 kommenttia:

  1. Viitonen on aivan ihana <3! Ja ykkönen myös, tosi näyttävä :)

    VastaaPoista
  2. Wau mitä piirroksia! 3. kuva on mun lemppari (:

    VastaaPoista
  3. tuo toinen on ihana! ja muutkin!

    VastaaPoista
  4. Piirtäisitkö muistakin kuvia? :) Kun olisi kiva jos piirtäisit lukijoidenkin hevosista kuvia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm, voisinhan sitä toki harkita jossain vaiheessa kun ensin vähän harjaannun tässä:')

      Poista
  5. 3 ja 5 ovat minun lemppareita :)

    VastaaPoista
  6. nää on aivan upeita kaikki :o ♥

    VastaaPoista
  7. 2. & 5. on mun ehdottomat lempparit! Haluatko tehdä postauksen missä teet bannerin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla :) ! tarkoitatko siis sellaista postausta, missä selitän miten bannerini teen? voisinhan vaikka joskus tehdäkkin joo :)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. kiitos, itsekin kyllä kieltämättä olen siihen tyytyväinen :3

      Poista
  9. Wau, nää kaikki on tosi hienoja!:o

    VastaaPoista
  10. kaikki on hienoja mutta viimen oli mielestäni paras ;)

    VastaaPoista
  11. Pidin kaikista, mutta viimeinen oli mielestäni paras :)

    VastaaPoista
  12. Aivan järkyttävän ihania :o

    Mitä ohjelmaa käytit? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :') gimpillä olen nämä väsännyt :)

      Poista
  13. nää on niin ihania!! ♥ 2 & 5 on mun suosikkeja ^^

    VastaaPoista

kaikki lähetetyt kommentit julkaistaan tarkistamisen jälkeen ☺