.

tiistai 18. helmikuuta 2014

Luova tauko

Moikka kaikki, Firre täällä! Aattelin nyt vaan tulla kertoon teille et pidetään mamin kanssa pienenpieni luova tauko tästä bloggailusta, koska mami ei nyt pariin viikkoon ehdi kirjoitella koska tää viikko sillä on kaikkee kiirettä ja ensviikoks se lähtee Espanjaan! Niin epistä ku se ei ota mua mukaan, hepat ei kuulemma saa matkustaa tavallises lentokonees.. Sshieeet kyl se olis ihan hyvin voinu salakuljettaa mut vaikka matkalaukus :( Mut joo no can do, mä jään sit suomeen ja mamin kaverit lenkittää mua sen viikon ajan. Ja sit ku mami tulee takas nii mua tulee testaan vuokraajaehdokas (mami on ettiny mulle vuokraajaa et se saa vähän aikaa itelleen), jännittää jo nyt!!! Jos se antaa mulle herkkuja nii oon nätisti ja näytän parhaat puoleni, mut jos se yhtää pihistelee nii mähän en toimi mitenkää. Se nähään sitten...
Mut joo tosiaan, palaillaan parin viikon sisällä, adios!!












ja

4 kommenttia:

  1. hyvää matkaa! teethän postausta sieltä tänne? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. teen postauksen kuvablogiini http://iinankuvablogi.blogspot.fi/ mutta linkitän sen myös tänne :)

      Poista

kaikki lähetetyt kommentit julkaistaan tarkistamisen jälkeen ☺