.

torstai 14. marraskuuta 2013

Firren vuoro kertoa: minun laumani

Heippa kaikki!
Täällä kirjottaa minä, Firre, Iso-Fii, F-man! Aattelin että haluisitte varmaan sillon tällön (tai aina) lukee mun omia postauksia koska ne on paljon parempia kun äitin omat. And besides, mä oon tän blogin tähti joten kyllä munkin pitää päästä ääneen, right??

Aattelin alottaa mun bloggaamisuran pienellä animaatiolla jossa esittelen mun lauman. Se vähä epäonnistu ku äiti teki sen mun puolesta ja se ei oikei handlannu koko hommaa ja valostukset meni vähä metsään, mutta no can do.. Ja mami kans lisäs tohon animaatioon ihan tyhmän kohdan musta ja Myrskystä, älkää sit ottako sitä tosissanne. Tyhmä äiti.

Kantsii laittaa laatua paremmaks, mut äiti oli taas nii tunari ettei se saanu rendeerattua parhaalla laadulla joten joudutte tyytyä siihen toisiks parempaan. Tyhmä äiti.



Mami käski pahotella tätä sen postaustaukoa, mutta se on kyllä johtunu vaan siitä ku ei oo ollu kuvaajia ja äippä ei kuulemma haluu tehä kuvattomia postauksia. I don't get it, pystyishän se kirjottaa ylistyspostauksia musta ilman niitäki ku se vaan kuvailis mua tarpeeks tarkasti?
Mut hei mitäs sanotte jos enskerralla tekisin semmosen päiväni kuvina-postauksen? Kunhan vaan ensin opin käyttämään mamin kameraa!

..ja vähän myös

22 kommenttia:

  1. hei hienon animaationhan se sun äippä on tehy xD

    VastaaPoista
  2. Ihana toi animaatio, Lisää Firre bloggaa postauksia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, juu kyllä mä näitä aion jatkossakin tehä :)!

      Poista
  3. Hahahahahhahaaaa vähä kuolin tolle vasikkajutulle ja ihan törkeen hauska ja ihana idea toi animaatio! :D paras postaus ikiä.♥

    VastaaPoista
  4. Voi eeei XD Sun postaukset on niin hauskoja! :D

    VastaaPoista
  5. EIKÄ IHAN PARAS TÄMÄ ♥♥ :DDDDD "ja siis mehän ollaan Myrskyn kans vaan kavereita" ja Emmin ilme ja kuolen koska heh ja nyt Fifi sun pitää sanoa sun äitille että se on vaan paras ja että en oo ikinä varmaan nauranut ääneen näin paljon jollekin videolle :DD

    VastaaPoista
  6. Eikää, ihana tää!! :D Ja tosi kivasti toteutettu toi animaatio. :)

    VastaaPoista
  7. Kiva postaus!:) Sinut on haastettu osoitteessa: http://tavoitteellistaratsastusta.blogspot.fi/2013/11/5-haaste.html

    VastaaPoista
  8. Haha, aivan ihana postaus ja toi animaatio on ihan huippu! :D Lisää näitä! :)

    VastaaPoista
  9. Hahahaha ihana ❤ ja Ton ilme siin "näyttää iha ylikasvaneelt vasikalta" XD

    VastaaPoista
  10. Niinkuin tiedät, tämä postaus(varsinkin tuo animaatio) aiheutti huutonauruitkua, siis aivan nerokkaan oivallinen ja ihana♥ just meidän pöntöt...♥!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihihhiii itse olet ihana♥
      jep, koutsi ralli nenä ja ripaus vauhdissa ;;D

      Poista

kaikki lähetetyt kommentit julkaistaan tarkistamisen jälkeen ☺