.

keskiviikko 24. joulukuuta 2014

HYVÄÄ JOULUA 2014!


Jouluaatto, jälleen kerran.
Mutta tässä joulussa on jotain erilaista, ilmassa on haikea tunnelma.
 Myös sen lisäksi, että tallin joulua juhlii uusi suojelusenkeli.

Hevoset ovat olleet mulle aina tärkeä osa joulua ja talvea, vaikka ajat ovatkin muuttuneet paljon vuosien mittaan. Kaviokkaita on tullut ja mennyt, muutama on tehnyt paikkansa mun sydämeen.

Nyt musta tuntuu, että oon jättämässä tämän tärkeän elämänvaiheen pikkuhiljaa taakse. Vuoden viimeisenä päivänä musta tulee täysi-ikäinen. Lukio loppuu kohta, ja sitten pitäisi päästä jonnekkin opiskelemaan ja muuttaa pois kotikonnuilta. Ja kun motivaatio sekä kiinnostus harrastuksen ammatiksi muuttamiseksi eivät ole tarpeeksi suuria, on myönnettävä että hevoset eivät tähän elämänmuutokseen tule mahtumaan. Ehkä sitten taas joskus.

En voi sanoin kuvailla, miten kiitollinen olen mun kaikista tapahtumarikkaista ja kasvattavista kahdestatoista hevosvuodesta. Varsinkin, kun ilman hevosia olisi moni tärkeä ystävyyssuhde jäänyt luomatta.
 En tiedä, koska mun on viimein Firren myötä luovuttava kaikista näistä vuosista. Nyt on vain nautittava yhteisistä ajoista siihen asti ☺

Tein teille pienen jouluvideon, joka on täynnä rakkaita muistoja menneiltä vuosilta:
Muistakaa laittaa laatu HDksi!

 Linkki videoon


Jos kaipaat lisää tunnelmaa, käy vilkaisemassa kuvablogini joulupostaukset:

Joulu 2012 
Joulu 2013
♦Joulu 2014
 
© Laura

Hyvää joulua kaikille blogin ihanille seuraajille! ♥

8 kommenttia:

  1. Ihana video! :) Ikävää, kun joudut luopumaan Firrestä, mutta toivottavasti saatte viettää vielä ikimuistoisia hetkiä :3 Hyvää Joulua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :3 Ja totta, samaa mäkin toivon :')

      Poista
  2. Mitääh luovutko Firrestä? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun on pakko sitte kun lähen opiskelemaan, ei mulla oo mahollisuutta pitää sitä enää sitten :(

      Poista
  3. Ootko miettinyt että antaisit Firren sitten pitkäaikaiseen ylläpitoon? :) Itse en pystynyt aikoinaan luopua omasta hevosesta, ja annoin sen ylläpitoon siksi aikaa kun taas tuli elämänvaihe että pystyin ottamaan sen takaisin itselleni. Olisin muuten katunut koko loppuelämäni myymistä. Mutta tietenkin teet miten itse parhaaksi näet :) Hyvää uutta vuotta sinulle ja Firrelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ja aion antaakkin jos mahdollisesti tiedossa oleva paikka varmistuu ja onnistuu (en nimittäin anna sitä kuin tutuille, luottamussyistä) :) mutta silti olen päättänyt, että lopulta myyn Firren kokonaan, koska tiedän etten sitä valitettavasti pystyisi vielä piiiiitkään aikaan ottaa takaisin itselle ja Fifilläkin alkaa kuitenkin olla jo ikää pikkuhiljaa. Lisäksi ylläpitoratkaisussa on oma riskinsä, jos heidän on yllättäen pakko antaakkin se takaisin, ja minulla köyhänä opiskelijana suurkaupungissa ei ole mahdollisuutta laittaa sitä minnekkään ja siinäpä sitä sitten oltaisiin. Joten turvallisinta meille molemmille on myydä Firre uuteen hyvään kotiin kun aika joskus koittaa. Siksi haluankin miettiä ja suunnitella sitä jo näin aikaisin, että löydän varmasti luotettavan ja mahdollisimman hyvän uuden omistajan enkä tee hätiköityjä päätöksiä.

      Poista
  4. Hei!
    väsäilin sulle kesäisempää banneria --> http://oi61.tinypic.com/2chau6b.jpg
    toivottavasti miellyttää:) vaistailetkos blogini puolelle:)

    VastaaPoista

kaikki lähetetyt kommentit julkaistaan tarkistamisen jälkeen ☺