.

maanantai 6. lokakuuta 2014

Idiootin irtohypytys


Kuten viime postauksessa lupasin, kerron teille nyt siitä kerrasta kun Sonjan kanssa irtohypytettiin Firreä. Tai oikeastaan Sonja hypytti ja minä kuvasin. Kiitos vielä sulle babe :*
En ole kovin montaa kertaa jätkää irtona hypyttänyt, ja joka kerta se on vähän ihmeissään koko hommasta.

"En muuten varmana hyppää tota"
"Nännännäää"
"Muahaha told you so"

Toinen suunta on Firrelle hypätessä vähän huonompi (tämän huomaa myös selästä käsin), ja tälläkin kertaa tämä suunta aiheutti vähän ongelmia. Fipa ei olisi kovin mielellään hypännyt huonompaan suuntaan ja keksi jos jonkinmoisia temppuja vastaan laittaekseen..


"Yea f*ck this mä hyppään toiseen suuntaan ettekä te mahda sille mitään"
"Miks noi idiootit laittaa mut hyppäämään tätä tyhmää estettä"
"No mä näytän niille, hyppäänki tästä tolpan päältä"
"Uips olikohan se sittenkää nii hyvä idea... help me mom"
"Eiku siis ei täs mitää se oli ihan pikkujuttu tämmöselle tykille ku mä"
"Okei no mä ny sit hyppään tästä mut se on teidän vika jos mulle sattuu jotaki. Haluun sit ruusuja mun haudalle"
"Holy shiet mä selvisin, näitkö äiti näitkö!!"

 Toiseen, eli parempaan suuntaan se taas olisi hypännyt ihan koko ajan ja käskemättä. Välillä se veti parempaan suuntaan monta kierrosta putkeen hyppien estettä iloisesti itsekseen :'D
Nostettiin ristikko pystyksi, ja lopulta pystyä vielä isommaksi.

"Hui perkule tää on muuttunu yhtäkkii pystyksi, paras ottaa varman päälle"
"Huh selvisin"
"Hei mä hyppäänki täältä välistä. Ai että oon fiksu"

Isoinkin este meni toiseen suuntaan täysin ongelmitta, mutta huonompi puoli aiheutti jälleen ongelmaa.

"Hei mikä siel puhelimes ny nii kiinnostaa? Jos otit musta kuvan nii parasta olla laittamatta sitä mihinkää ennenku oot näyttäny sen mulle"
"Juu haistakaa kukka mä meen taas täältä välistä. One step ahead you babes"
"Oho hups oioi oho"
"No voihan nyt, oho hups äh oho"
"Krhm.. se... oli noin jo valmiiks. Kantsis ehkä... korjata se"
"Okei yritetään ny sit, here goes nothing"
"Oh shit oh shit oh shit oh shit"
"MÄ TEIN SEN näittekö näittekö!!"
"Juuh niin täähän on mulle siis ihan pikkujuttu, no prob.."

Pakko vielä mainita, että meitä nauratti Fifin kehujen kerjääminen. Joka hypyn jälkeen se näytti niiiin itseensätyytyväiseltä ja ylpeältä kun kehuttiin sitä.
Huonompaan suuntaan hypyttäessä se karkasi usemman kerran hyppäämään parempaan suuntaan ja sitten tuijotti meitä ihmeissään kun kehuja ei herunutkaan. Hölmö heppa♥


Tällaista tällä kertaa, katsotaan mitä ensikerralla seuraa!☺

16 kommenttia:

  1. Oi kun kivoja kuvia! Noi kaikki säädöt, tuitui! :D

    VastaaPoista
  2. Haha ihana Firre :D
    Ei siinä jos heppa haluaa mielummin hypätä korkean tolpan yli, kuin pienen esteen..;'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo toi pono ei oo ihan fiksuimmasta päästä.. ;D

      Poista
  3. virallinen irtohypytyskierroshan on vasen, joten mikäli heppaas on aiemmin irtohypytetty niin todennäköisesti vähän kummastutti miksi hypytätte sitä väärään suuntaan..:D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tossa on muuten perää en oo ikinä tullut edes ajatelleeksi, hyvä huomio! Mutta kuten tekstistä käy ilmi niin heppa on myös normaalisti selästä hypätessä huonompi toiseen suuntaan, ja tää oli mun laskujen mukaan nyt kolmas kerta kun Fifi hyppäs meillä irtona. Ekalla kerralla se oli ihan ulalla suunnasta riippumatta ja tokalla näytti tajuavan koko idean jo vähän paremmin. Että tiedä sitten miten paljon on aiemmin hypytetty :'D

      Ja vielä selvennykseksi, että meillä hypytetään kumpaankin suuntaan (ja aina on hypytetty joka paikassa missä olen seurannut), koska muuten tuntuu että treeni jää toispuoleiseksi. :)

      Poista
  4. Hui miten isoja hyppyjä :o Ja varsinkin tuo tolpan ylitys, tuossa hevosessahan on kapasiteettia :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä muuta sano, voi kun se vaan tajuaisi keskittää kapasiteettinsa oikein :'D

      Poista
  5. Hahah voi firree! Hauskoja kuvia kieltämättä ja toi tolpan yli hyppykuva oli kyl paras, en kestää... :DDD

    Onnistuneita otoksia taas ja muutenkin ihana postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii fifi on vähän.... omalaatunen tapaus :'Dd

      Kiitos paljon alisa! :3

      Poista
  6. Voii ihana firre :D noi keltaset kamat sopii sille niiin hyvin! Ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  7. Nauran ääneen firre mitä se on ihan hönö XD mutta voiku menee tosi hienosti ku hyppää kunnolla, on se hieno! :3 ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kjehee fiibus wasn't the brightest kid in his class... mut jooo niinpä :3♥

      Poista

kaikki lähetetyt kommentit julkaistaan tarkistamisen jälkeen ☺